Co byste o mě měli vědět?

Co byste o mě měli vědět?

Chci Vám říct něco o sobě, ať víte, s kým máte tu čest. Jsem zejména člověkem a uvědomuji si, že Vy také.

Mám tři děti a to první, dcera Izi, mi ukázalo v životě úplně nový směr, který se mi podařilo přenést do nemovitostí. Totiž, že obchod musí být nejen perfektně proveden, ale musí lidi bavit.

Nemá význam Vám říct, že mám jedinečný plán prodeje, protože takový plán musí mít každý individuální makléř. Nepodstatno, zda v tom pozitivním, nebo negativním smyslu.

Měli byste o mě vědět minimálně toto:

Jsem loajální.
Dnes je moderní docílit slevy nemovitosti úplatkem pro makléře. Přijetí takového úplatku vnímám jako zásadní porušení obchodní etiky. Jakkoli velkorysá ke mně bude nabídka zájemce o Vaši nemovitost, nikdy to nebude mít za následek porušení loajality vůči Vám. Kladu si za povinnost najít pro Vás tu nejlepší nabídku s ohledem na Vaše potřeby. Nikoli s ohledem na potřeby kohokoli jiného.

Jsem přímý.
Mou prací není Vám vykládat, že Vám pomohu a najdu skvělou nabídku. Mou prací je to udělat. Nehledám vždy tu nejkratší cestu, ale cestu s nejlepším koncem. Vždy Vás informuji o základních krocích a novinkách v celém obchodu, ale nebudu Vás zatěžovat nesmysly.

Mám zkušenosti.
Prodal jsem už 300 nemovitostí. Šest set lidí se spolu dokázalo domluvit a najít cestu, jak obchod dokončit. Vždy mě může něco překvapit, ale pravděpodobnost s každým dokončeným obchodem klesá.

Jsem vidět.
Významnou část mých realitních a prodejních aktivit tvoří reklama. Pracuji s širokým publikem a dokážu určit, které je to správné právě pro Vaši nemovitost. Nestýkám se s lidmi jen na prohlídkách, ale aktivně navštěvuji akce mých zákazníků. Jsem schopen se v reálném čase velmi dobře obchodně propojovat a míra prodeje, kdy najdu zájemce o vaši nemovitost v terénu je téměř třicetiprocentní.

Jsem v povědomí.
Publikuji, píšu články, pořádám zajímavé akce a vzdělávám veřejnost. Tím zásadně rozšiřuji publikum, na které působím. Zastávám legraci, proto mé příspěvky mnohdy dosahují tisíců interakcí na sociálních sítích i bez placené reklamy. Pracuji také s vážnými tématy. Jeden můj článek doputoval až do hospice Cesta domů. Přesto, že se týkal domova.

Spolupracuji.
Udržuji dlouhodobě nadstandardní obchodní vztahy s ostatními makléři. Zejména proto, abych byl schopen Vaši nemovitosti nabídnout a prodat i na trhu, kde nepůsobím. Třeba v Praze. Nejen Praha, ale i jiná města v ČR mají velmi drahé bydlení a značná část českých investorů proto cílí na Ostravu.       

Fotím.
Zakládám si na kvalitě fotografií. Umím připravit prostor tak, aby vypadal atraktivní a zároveň byl skutečný.

 

Kreslím.
Vždy doplňuji půdorys, který vyvolá emoci a budete si chtít představit rozmístění Vašeho nového domova.

Natáčím videa.
Video je skvělým nositelem emoce. A nákup je o emocích. Proto přemýšlím nad konkrétním scénářem několik dní. Pro lepší představu mrkněte na youtube.com a dejte si odběr.

Píšu.
Zpracovávám vždy poutavý inzerát. Poutavý inzerát přitáhne pozornost nejen lidí, kteří aktivně něco hledají, ale i těch, kteří se chtějí bavit. A pokud se baví šíří ho dál. Přečtěte si jeden z nich. Díky němu jsem prodal chatu, kterou nikdo nechtěl.

Je skvělá protože:

  • má úžasný výhled na Lysou horu. Pokud jste Lysohor, tak vás to bavit musí. Pokud nejste, můžete se Lysohorům smát jak lezou nahoru a funí v očekávání kilometrové fronty na pivo u Bezruča,
  • je v chráněné krajinné oblasti, takže se nemusíte bát, že se Vám ta soukromá oáza klidu podělá,
    je zde vybudována elektrická přípojka, takže můžete topit elektřinou nebo krbem. Nabíjení telefonu je též skvělý benefit této novodobé  vymoženosti,
  • je zde vybudovaná jímka. Tam můžete například jímat dešťovku nebo odpady. Taky tam můžete schovávat cenné trofeje z lovu, o kterém jste se neobtěžovali informovat lesní správu,
    je v dobré kondici, ale nebojte, práce bude ještě hodně potřeba. A pak budete v kondici oba.

S čím musíte počítat:

  • je zde suchý záchod, vně chaty (snadným a možným zásahem lze otočit a nechat jako součást vnitřního vybavení). Na druhou stranu kdo už na nějaké chatě byl, ví, že příhody o dosednutí na venkovní záchod v mínus dvaceti jsou vtipné i na sté opakování,
  • není tady koupelna (je tady na ni skvělý prostor). A kdo už na nějaké chtě byl ví, že se nikdy nemluví o pohodlném koupání doma, ale vždycky se mluví o tom, kolik rychlovarných konví je třeba abyste se mohli kvalitně umýt v lese. Každý též zná nějakého drsňáka, který říká, že pořádný drsňák se nekoupe. Ten se loupe,
  • není připojena na vodu (lze vybudovat zemní vrt). Já byl dokonce na chatě, kde jsme si museli pro vodu chodit do studánky. A to byl vždycky o důvod víc jít na pivo,
    není vybudován přímý příjezd k chatě. Téměř k chatě lze přijet po zpevněné komunikaci. Lidi jsou pohodlní, takže se nemusíte bát, že by někdo přišel. Takže nebudete muset nechtěné návštěvy odmítat a cítit se blbě.

Natáčím a vytvářím virtuální realitu.
Virtuální prohlídku a video si bohužel nemůžete přečíst a musíte to zažít. Spolupracuji s kameramanem a pilotem profesionálního dronu. Pamatujete si ten úžas, když jste poprvé seděli v letadle? To je důvod proč to dělám.

Pracuji s reklamou.
Zveřejněním zakázky na realitní portál začínám ale zdaleka nekončím. Aktivně pracuji s venkovní reklamou i online reklamou, kterou tvořím vždy na míru konkrétního obchodu.

Pokud Vás něco zajímá, klidně mi napište nebo zavolejte.